من نیاز فوری به یه شغل مناسب دارم
یه کار نیمه وقت با حداقل یه روز تعطیلی تو هفته
با حقوق مکفی و بیمه و مزایا
اگه سرویس رفت و برگشتم داشته باشه که دیگه محشره
یه شغل مناسب برای یه اسب آبی جوونِ متشخص و نجیب و تحصیلکرده
با مدرک کارشناسیِ حقوق جانداران دریایی از یه دانشگاه معتبر دریایی
البته سابقه کار زیاد نداره...ولی اسب آبی لایقیه
.....
کسی سراغ نداره؟!

بعضی وقتا توی زندگی آدم دچار یه حسی میشه
که من الان حال توضیح دادنشو ندارم
ولی اسمشو گذاشتم حس اتوبان زدگی !
من الان یه چن وقتیه دچار این حسه شدم.

انسان همانگونه که در طی زندگی تن عوض میکند، روح نیز عوض میکند
و این دگرگونی همیشه به آهستگی در طول روزها انجام نمیگیرد
ساعات بحرانی هم هست که در آن همه چیز یکباره تجدید میشود
پوست بیجان سابق می افتد
در این ساعات پر اضطراب گمان میکند که همه چیز به پایان رسیده است
ولی همه چیز دارد شروع میشود
یک زندگی میمیرد
همان وقت یک زندگی دیگر زاییده شده است.

بیشتر مردم در بیست یا سی سالگی میمیرند
از این حد که بگذرند، دیگر چیزی جز سایه ی خود نیستند
باقی زندگیشان صرف آن میشود که ادای خود را درآورند
و به صورتی ماشینی تر و با شکلهای زننده تر
آنچه را که پیش از این، در زمانی که زنده بوده اند، گفته، کرده و اندیشیده اند
و دوست داشته اند، تکرار کنند!

(ژان کریستف ـ جلد دوم)

آخرین حیرت
زمانی است
که باور کنی
دیگر از چیزی حیرت نخواهی کرد!

دیگه قفس تنهایی بی قفس تنهایی!!
من از همینجا دارم اعلام میکنم (در کمال صحت و سلامت عقل و از این حرفا!) که رفتم، همه وسایلمو جمع کردم، با قفسم یه خدافظی کوچولو کردم، درشو قفل کردم، کلیدشم...گذاشتم تو جیبم!
:)
و هنوز هم معتقدم که همیشه در زندگی چیزهایی هست که نمیتوان فراموش کرد...هر قدر هم که سعی کنی...هر قدر هم که از پاک کننده های قویتری استفاده کنی...هر قدر هم که محکمتر و محکمتر و محکمتر مختو بسابی...باز هم نمیتوان فراموش کرد
گاهی یک نگاه که در خلوت رویاها ایستاده است و همیشه نگاه میکند
گاهی یک سلام که در گوشه رویاها ایستاده است و همیشه سلام میکند
گاهی...

*این عادت دلتنگ شدن ما آدما خیلی چیز باحالیه...هر گجا که باشیم بالاخره یه چیزی هست که اونجا نباشه تا ما دلمون تنگ بشه!
اینجا توی خونه همه چی داشتم، وقتی رفتم دلم برای همه چی تنگ شد
اونجا توی تنهاییم هیچی نداشتم، حالا که اومدم دلم برای همون هیچی که اونجا نداشتم هم تنگ میشه!!!