دیگه قفس تنهایی بی قفس تنهایی!!
من از همینجا دارم اعلام میکنم (در کمال صحت و سلامت عقل و از این حرفا!) که رفتم، همه وسایلمو جمع کردم، با قفسم یه خدافظی کوچولو کردم، درشو قفل کردم، کلیدشم...گذاشتم تو جیبم!
:)
و هنوز هم معتقدم که همیشه در زندگی چیزهایی هست که نمیتوان فراموش کرد...هر قدر هم که سعی کنی...هر قدر هم که از پاک کننده های قویتری استفاده کنی...هر قدر هم که محکمتر و محکمتر و محکمتر مختو بسابی...باز هم نمیتوان فراموش کرد
گاهی یک نگاه که در خلوت رویاها ایستاده است و همیشه نگاه میکند
گاهی یک سلام که در گوشه رویاها ایستاده است و همیشه سلام میکند
گاهی...

*این عادت دلتنگ شدن ما آدما خیلی چیز باحالیه...هر گجا که باشیم بالاخره یه چیزی هست که اونجا نباشه تا ما دلمون تنگ بشه!
اینجا توی خونه همه چی داشتم، وقتی رفتم دلم برای همه چی تنگ شد
اونجا توی تنهاییم هیچی نداشتم، حالا که اومدم دلم برای همون هیچی که اونجا نداشتم هم تنگ میشه!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
star دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ب.ظ http://star1ir.persianblog.com

گاهی یک تبسم که در کنج رؤیاها ایستاده و لبخند می زند..
گاهی کمی محبت ..
همیشه در زندگی چیزهایی هست که نمیتوان فراموش کرد...
اما .. به اینم معتقدم که یاد ،‌انسان را بیمار می کند ...

زیستن برای باز گفتن سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:15 ق.ظ http://naslidigar.persianblog.com

کلیدشو گذاشتی توی جیبت که هر وقت که خواستی ... بهشون سر بزنی ؟ ... !

نگفتی برای نقل متنت اجازه دارم یا باید پاکش کنم ؟ ... ممنون می شوم که بگی .. :)

ناتوردشت سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:47 ق.ظ

آره...خدا یه نعمت خوبی به این آدما داده اونم فراموشیه...اگه میبینی گاهی یه چیزایی هست که نمیشه فراموش کرد واسه اینه که خود آدم نمیخواد فراموش کنه...این حرفا چیه بابا همه مطالب متعلق به خودتونه!!!:)

NegiN سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:09 ب.ظ http://words.persianblog.com

چه خوب که در قفس تنهایی رو قفل کردی و تنهایشو تنها گذاشتی ... :)

اومبرتو سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:33 ب.ظ

ما که نفهمیدیم چی شد . بالخره میخای خودتو بکشی یا نه ؟

از دور دست ها چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:16 ق.ظ http://dyingtune.persianblog.com

بله موافقم٬ اگه حواسمون نباشه زندگی چیز بسیار بی مزه ای هست که اوجش در همون دلتنگی ها خلاصه میشه/ راستی نوشته هات رو هنوز دوست ندارم! نوشته هامو هنوز دوست نداری؟ :)

بیابانگرد چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:02 ب.ظ http://gorgebyaban.persianblog.com

با یه بهونه هم می‌شه زندگی کرد. حتا بهونه دلتنگ شدن. تموم

شین پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:29 ق.ظ http://sheen.persianblog.com

سلام خانوم کوچولو! (عیبی نداره این‌جوری صدات می‌کنم؟) خوب شد که دیدم‌ات چنان در شلوغی واقعیت گیر کرده در میون مجاز و با رعایت فاصله و خوش‌حال از هم‌رشته‌ای بودن کمابیش، هر چند چندی‌ست از بارقه و برق و مغناطیس دور افتاده‌ام. به هر حال، خیلی جالبه که حتا با وجود این اختلاف نسل‌ها، دست کم دو دوره‌ی دانش‌جویی ـ شاید هم سه تا ـ همه‌گی با زبون مشابهی از قفس تنهایی، در اون نشستن، بیرون اومدن از اش و درش رو قفل کردن حرف می‌زنن، در حالی‌که دنیای واقعی‌شون به قطع با نگاه و ویژن متفاوتی رنگ و بو داره. به هر حال، شاد شدم که ...

ALIREZA پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:36 ب.ظ http://myown.persianblog.com

اومدیم یه عرض ارادتی کنیم! خدمت ناتوور و دگمه گمشدش! میبینم که این قفست اینقدم قابل تحمل نبوده! زوری برگشتی..ایول ماکه خوشحال شدیم به مولا

باران پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:46 ب.ظ http://rimia.persianplog.com

ای بابا ...دلی که تنگ نشه که دل نیست.چیه؟ چه میدونم...شاید گل!!( البته با کسره ها)

کریم چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.jahanshahr.persianblog.com

سقوطی در کار نیست، مرده ها را محاکمه نخواهند کرد!

من با نگاه روشن خویش
راهی خواهم گشود برای فرداهای تو-
از میان تاریکی هایی که تو را احاطه کرده اند
وچنان آرزومندانه دعایت خواهم کرد
که مطمئن باشی خون زندگی
همواره در رگ هایت جریان خواهد یافت-
اما من که
زمانی طولانی عاشقت بوده ام،
چنان درسپیدی گذر زمان گم خواهم شد
که تو حتی در میان دفتر خاطرات کهنه ات هم-
نشانی از من نیابی!

من خواهم رفت
و تو شادمانه بال و پر خواهی گشود
و همچنان از سرسره زندگی پایین خواهی لغزید
و فراموشت خواهد شد-
که چه معصومانه دوستت داشتم!
بعد در میان آن همه ازدحام و هیاهو،
گردش دوار چرخ فلک تو را به اوج آسمان خواهد برد
و تو از آن بالا-
مردی را نظاره خواهی کرد
که به دنبال رویاهای گم شده خود می گردد!

من خواهم پذیرفت،
من خاموشی سرد کوچه ها را باور خواهم کرد
و با آیینه ای که دم به دم
سپیدی موهایم را به من یادآور می شود-
دوست خواهم شد
و عصای پیری ام را که در پای پله ها انتظار مرا می کشند،
مهربانانه به مشت خواهم فشرد
و با چنان هراسی از پله ها بالا خواهم رفت
که انگار هر لحظه ممکن است به پایین سقوط کنم!

اما می دانم-
سقوطی در کار نیست!
هیچ کس مرگ انسان را به حساب شکست او ننوشته است
و هیچ نکیر و منکری در آن صندوقخانه سرد و تاریک و تنگ،
آدمی را به خاطر نا به هنگام مردنش مواخذه نخواهد کرد!

اما من دلم نمی خواهد دو تا مزار داشته باشم،
یکی در گورستان شهر
و یکی در دل زنگار گرفته تو!

پیش از آنکه بمیرم،
چیزی به من بگو!

ناتوردشت چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:25 ب.ظ

چی بگم والا!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد