حافظه برای غتیقه کردن عشق نیست.برای زنده نگه داشتن عشق است.
اگر پرنده را به قفس بیندازی مثل این است که پرنده را قاب گرفته باشی.
و پرنده ی قاب گرفته فقط تصور باطلی از پرنده است.
عشق در قاب یادها؛پرنده ای است در قفس. منت آب و دانه بر سر او مگذار و امنیت و رفاه را به رخ او نکش.
عشق طالب حضور است و پرواز...نه امنیت و قاب!

ـ ن.ا. ـ


                         "To Be Free" © SuperStock, Inc.




دیگه دست از این عادت قدیمی خودم برداشته ام که فکر کنم تو کاری رو به خاطر من انجام خواهی داد.

                             


                        "Compassion" © David Davis

جادو!



گاهگاهی مایه خوشنودی است که چشمانمان را ببندیم و در آن تاریکی مطلق به خود بگوییم...من جادوگرم و هنگامی که چشمانم را بگشایم دنییایی را در پیش رو خواهم داشت که خود آنرا آفریده ام و این تنهامن...بله تنها من هستم که مسئول این آفرینشم.سپس به آرامی پلکها را همانند پرده هایی که از روی صحنه کنار میروند بر می گشاییم و یقین داریم که این دنیای ماست...همانطور که می خواسته ایم باشد...

کار سختی بنظر نمی رسه...امتحانش کن.قول میدم ارزشش رو داشته باشه
فقط کافیه چشماتو ببندی...به دنییایی فکر کن که دوست داری بسازیش...بعدش آروم...آروم...چشماتو باز کن....چی میبینی؟!


                           "Lightrays, Arizona" © hhufnagl photo-dreams

چیزی در هوا هست که همه را می ترساند....!



زندگی‌‌‌‌‌ سرودیست...با محبت بخوانش
زندگی یک بازیست...با سرور بازیش کن
اما آگاه باش که اصل زندگی سفر در گردونه ایست میان تولد و مرگ
تن همان گردونه ایست که به سوی مرگ میراند
مرگ نهایت نیست
جان است که ماندگار است.... 


                             "Autumn Harvest" © Richard Hutchings / Photo Researchers