سرگردان شده ام انگار
نمی دانم که گمشده ام یا دلم تنگ است بدجور
لا به لای تمام روزهای پیچ در پیچ زندگیم دنبال خودم می گردم
دنبال خودم
خودم تنهای تنها...خالی خالی
نفهمیدم که چطور این همه سرگردان شدم
انگار که تمام تکه پاره های چسب خورده ام را که بدون حضوری، کنار هم ردیف کرده بودم، توی یک تصادف غریب از دست دادم
نفهمیدم طوفان بود آن که همه را با خودش برد یا بهت بزرگی که به سنگینی یک بغض نشست توی لحظه هام
تنها زمانی دانستمش که سکوتی طولانی، به درازای یک شب خیس، به خیسی یک دل خالی و تنها،از عمرش گذشته بود
و من غمگین ترین سکوت عالم را توی تنهایی خودم، روی زانوی هیچکس، گریستم
و از همان شب بود که سرگردان شدم انگار...


* حتی مجالی نشد که یاد خودم بیندازم عمر این خانه ی کوچکم، رسید به عدد انگشتهای یک دست...و با خودم به افتخار این روز بزرگ ضیافتی راه بیندازیم و شادی کنیم و عکس یادگاری شش در چهارمان را قاب کنیم و یک گوشه اش آویزان کنیم تا همه ببینند و لذت ببرند و به شادی روزهای چسبناک تابستانی ما غبطه بخورند!!
نظرات 4 + ارسال نظر
اشکمهرکوچولو چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.ashkmehr.blogsky.com

سلام٬ امیدوارم خوب باشین ٬ وب جالبی دارین ٬ نوشته هاتون هم دقیقا حال و هوای من رو بیان می کنه!!!!
اشک های سرد و نقره ای من هم در انتظار قدوم سبزتان هست...
در پناه آسمان ... bye bye honey

بدون امضا پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام . چطوری؟

نسلی دیگر یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ق.ظ http://naslidigar.blogspot.com

تولدت مبارک :)
امروز تولد وبلاگ من هم هست :)
و جالب است که وبلاگ شما ۹ روز از نسل سوخته بزرگتر است !

مینا آلبالو سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ق.ظ

سلام

یک سالی می شد به دیدنت نیومده بودم

همچنان از دیدن دست خطت محظوظ شدم

امیدوارم شادی به دیدنت بیاد برای ماندن نه مثل من برای دیدن و رفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد