...Here With Me

آسمون میتونه آبی ترین آبی دنیا باشه, خورشید بدرخشه و زندگی جاری باشه
من می تونم زنده باشم, راه برم نفس بکشم حرف بزنم بگم بخندم
می تونم برم گردش, تفریح کنم و به همه دنیا لبخند بزنم
می تونم به مهمونیای مسخره برم تمام شبو با آدمایی که از هیچ کارشون
سر در نمیارم حرفای صد تا یه غاز بزنم و الکی خوش باشم
می تونم شب تا صبح بیدار بمونم و بعدش تا غروب یه نفس بخوابم و خوابای طلایی ببینم
می تونم به خونه تکونی مامان کمک کنم بشورم بسابم از خستگی بمیرم
میشه همه سوراخ سنبه های مخم از بوی وایتکس و شامپو فرش پر شده باشه
میشه صدای چک چک بارون نیاد و بوی خاک نم خورده مستم نکرده باشه
می تونم همینجا وسط این یه وجب اتاقم زیر یه خروار کتاب و جزوه و درس و مسئله
دفن شده باشم
می تونم به در و دیوار اتاقم خیره نمونم دچار افسردگی مضمن نشم مدام گریه نکنم و حتی مرتب آه نکشم
میشه حواس پرتی نگرفته باشم, جورابامو تو یخچال نذارم و توی چای صبحونه ام
عوض شکر نمک نریزم
می تونم دنبال خریدای عید با داداش بزرگه انقدر تو خیابونا راه برم که
انگشتای پام از خستگی بیفتن
می تونم تا جایی که جفت گوشام کر بشن به غرغرای داداش کوچیکه از مدرسه گوش کنم
می تونم برم توی بازار و توی جیغ و فریاد و فشار و هل و چونه و بده و بستون گم بشم
می تونم انقدر کار داشته باشم که حتی فرصت نفس کشیدن پیدا نکنم
اما وسط همه این چیزا
می تونم بیشتر از هر چیزی توی دنیا
به تو فکر کنم !!!


نظرات 8 + ارسال نظر
حسام شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.scienceplanet.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
وبلاگ کامل و جالبی داری
اگه قابل دونستی به هم بلینکیم
البته وبلاگ یکی از سیاره های یک منظومه ۷ تایی است
www.vbplanet.blogsky.com
www.pcplanet.blogsky.com
www.downloadplanet.blogsky.com
www.scienceplanet.blogsky.com
www.loveplanet.blogsky.com
www.musicplanet.blogsky.com
www.xplanet.blogsky.com
که اگه مایل باشی ما لینک شما را توی هر هفت سیاره می‌گذاریم .
منتظر نظرتون هستیم .
bye

محمد شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:43 ب.ظ http://eghshoolaneh.blogsky.com/

سلاممممممممممممممممممم
چطوری ناتوری جون
بابا کجایی نیستی ..از ما که خبری هم نمیگیری /
راستی سال نو شما البته با کمی تاخیر مبارک باشه ..ایشالا ۱۰۰۰ سال به این سالها.....
بعدش هم که بابا اینجارو تر تمیز کردی نشناختم...اسم و رسم رو هم عوض کردی ....ایشالا سال خوبی داشته باشی ...
:: در پناه حق ::

باران یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:38 ق.ظ http://rimia.persianblog.com

نمی دونستم سلینجر دکمه اش گم شده!!!!!..گرون بوده؟

اومبرتو یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:58 ق.ظ http://no1.blogsky.com

خواهش میکنم .من کی باشم که به من فکر کنی.

python یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:35 ب.ظ

خوب میدونی تو میتونی ه رکاری دلت خواست بکنی اما لزومی نداره اونم باهات هم عقیده باشه . همینه که دنیا رو قشنگ تر میکنه

ساغر یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:08 ب.ظ

گمونم فهمیدم

ایدین یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:22 ب.ظ http://aidinblog@hotmail.com

خیلی دست دارم که به من فکر میکنم خیلی مممنون که به من فکر میکنی!!!

ناتوردشت دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:28 ب.ظ

ببخشید...کی گفته سلینجر دکمه اش گم شده؟!...واسه چی به موجودیت بچه مردم توهین میکنین!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد