تو خندیدی...

تو خندیدی
و با چشمان زیبایت
چنان جادوگری بیرحم
دل دیوانه ام را
مال خود کردی
تو خندیدی و چشمانت اسیرم کرد
و آهنگ صدایت 
 قلب من لرزاند
تو خندیدی
و من از خنده ات بر عشق خندیدم
تو خندیدی
و آن کردی که می بایست آن میشد
و من باید
دلم را
در قمار عشق تو
از دست میدادم
ـ س. ح. ـ

                                 "Morning Fog, Percy Warner Park, Tennessee" © Terry Livingstone             
نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد۹۰۰ سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:20 ق.ظ http://www.behzad900.blogsky.com

اقا خیلی ممنون بهم سر زدی چیزای جدیدی در وبلاگم گذاشتم یه سری بهم بزن

بهزاد۹۰۰ چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:41 ق.ظ http://www.behzad900.blogsky.com

خیلی معذرت می خوام که بهت گفتم اقا در ضمن من حاضرم وبلاگتو خیلی قشنگ و جدید برات طراحی کنم اگر خواستی در قسمت ویرایش قالب بلاگ اسکی برو صفه اصلی رو کپی کن برام بفرست به میلم بعد برات طراحی می کنم فردا بهت می دم در ضمن ای دی من هم behzad900 از ساعت ۱ به بعد همیشه تو مسنجر هستم اگر مشکلی داشتی بهم بگو
قربانت خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد